??از خرداد 76 تا خرداد 96

??آنان که تحولات خرداد 76 را تجربه کرده اند، نیک به یاد دارند که چگونه فردی گوشه نشین در کتابخانه ملی، طی فرایندی چندماهه، بر صدر افکار عمومی نشست و گوی سبقت را در انتخابات دوم خرداد 76 از سایر رقبا ربود؛ فضای تخریبی سنگینی که از سوی رسانه های نزدیک به جریان حاکم در "دگرنمایی" از سیدمحمد خاتمی شکل گرفت، موجب شد تا مردم به غلط یا درست، احساس کنند که اراده جریان حاکم به هیچ قیمتی نمی خواهد "خاتمی" رئیس جمهور شود و اتفاقا مردم برای غلبه بر "اراده جریان حاکم"، رای خود را به سبد "خاتمی" ریختند.

??اکنون بعد از دو دهه، فرایندی مشابه در مورد محمود احمدی نژاد درحال شکل گیری است.
طی سی ماه اخیر، جریان حاکم با همه ظرفیت خود به تخریب و "دگرنمایی" محمود احمدی نژاد مبادرت کرده است. از "قسم های جلاله" و "تهمت" و "فحاشی" تا پخش شایعه "ردصلاحیت" احمدی نژاد و تهدید به "خون ریزی" ، توده های مردم را به این جمع بندی رسانده که اراده "جریان حاکم" با تمام توان خود به مقابله با "احمدی نژاد" آمده است.
همین رفتار جریان حاکم موجب بروز "آنتی تز" در رفتار توده های مردم شده و اراده های مردمی را برای حمایت از احمدی نژاد به صحنه کشانده است.

??قیام امروز مردم آمل در استقبال از محمود احمدی نژاد، علاوه بر آنکه باید به عنوان نمادی از قدرشناسی آمل در برابر هشت سال خدمت خالصانه رئیس جمهور سابق تلقی شود، واکنشی معنادار به سی ماه حملات بی وقفه جریان حاکم علیه احمدی نژاد بود که در صورت تداوم این حملات، یقین دارم که طی ماههای آینده، "موج احمدی نژادی" سراسر ایران را در برگرفته تا حماسه خرداد 76، پس از دو دهه، این بار به سود "احمدی نژاد" بازتولید شود.

??https://telegram.me/dr_davari